نکات مهم 1: به تغذیه بیشتر از تمرین اهمیت بدهید. 2: یار تمرینی پیدا کنید. 3: ق


1: به تغذیه بیشتر از تمرین اهمیت بدهید.

2: یار تمرینی پیدا کنید.

3: قبل از ساعت 11:30 بخوابید.

4: با سنگین ترین وزنه ممکن تمرین کنید.

5: از حرکات اصلی بدنسازی بیشتر از حرکات فانتزی و دستگاه ها اسنفاده کنید. 

6: به پاهای خود اهمیت بدهید. پاها میتوانند محدود کننده رشد بدن شما باشند. علاوه بر این پاها نصف بدن شما هستند و برای افزایش وزن کمک بیشتری میکنند.

7: از مکمل های ورزشی نترسید. مکمل ها مواد غیر طبیعی نیستند.

8: حداقل روزی 6 وعده غذایی داشته باشید.

9: آب زیادی بخورید. آب هم در عضله سازی و هم در چربی سوزی اهمیت زیادی دارد.

10: ددلیفت و اسکات های سنگین بزنید. هیچ یک از حرکات بدنسازی تا این حد به شما برای عضله سازی و چربی سوزی کمک نمیکنند.

11: بیش از حد تمرین نکنید. تمرین بیش ازحد از اصلی ترین عوامل رشد نکردن عضلان است.

12: میوه و سبزی بخورید.

13: لبنیات کم چرب بخورید. پروتئین لبنیات ( کازئین ) از پروتئین های دیر هضم است و این امتیاز باعث شده لبنیات وعده مناسبی برای صبحانه و قبل خواب باشد.

14: چربی های مفید بخورید. کپسول های امگا 3 و چربی های مفیدی که در مواد غذایی هستند مثل آجیل ها و دانه ها فقط در صورت زیاده روی باعث انباشته شدن چربی می شوند. این چربی ها به خودی خود خاصیت چربی سوزی دارند.

15: در هفته حداقل یک روز استراحت کنید. مبتدی ها میتوانند تا سه روز هم استراحت کنند.

16: تخم مرغ خام بخورید. تخم مرغ خام تاثیر شگفت انگیزی در پیشرفت شما خواهد گذاشت.

17: هیچ قسمت از بدن خود را از قلم نیندازید. گردن و ساعد و کمر و شکم و پهلو و ساق ها هم مثل تمام قسمت های بدن نیاز به تمرین دارند.

18: فقط یک مربی داشته باشید و به غیر از مربی به حرف هیچ شخصی در باشگاه اهمیت ندهید.

19: هر هفته سنگین تر و سخت تر از هفته گذشته تمرین کنید.

20: تقلب نکنید. یکی از مهم ترین دلایل رشد نکردن عضله تقلب کردن یا به اصطلاح تقه زدن است.

/ 0 نظر / 9 بازدید