برنامه

سلام به همه ی ورزشکارای عزیز. با توجه به درخواست زیاد دوستان تصمیم گرفتم امروز یه نمونه تمرین برای بازو ها بذارم که خودش شامل جلو بازو و پشت بازو و مچ و ساعد میشه. 

 

این یک برنامه عمومیه ولی در حد خودش نتیجه ی خوبی میده. بریم سر برنامه.

پشت بازو با هالتر خوابیده 10-8-6-6

دیپ با وزنه 4 ست به اندازه حد توان

پشت بازو جفت دست تک دمبل پشت گردن 10-8-6

پشت بازو پرس تنگ 10-8-6

جلو بازو هالتر 10-8-6-6

جلو بازو دمبل تمرکزی 3*10

جلوبازو سیم کش نشسته روی زانو 3*10 مکث در انتهای حرکت

جلو بازو مچ برعکس 3*10 برای ساعد

مچ با هالتر 3*10

توی این برنامه باید از سنگین ترین وزنه های ممکن استفاده کنید. ضمنا در هر ست باید وزنه هارو افزایش بدید. آفت یه همچین تمرینی تقلب کردنه.

اگر علاقه داشتید صفحه فیس بوکمون رو لایک کنید.

/ 0 نظر / 7 بازدید