مقدمه

سلام دوستان. بعد از مدت ها دوباره برگشتم. پست امروزمون درباره ی افزایش تعداد شنا هستش ولی میتونید برای افزایش بارفیکس و کرانچ و دیپ و ... هم استفاده کنید. این روش رو زیاد استفاده نکنید چون ممکنه عضلاتتون تحلیل بره. میتونید هر 3 هفته یک بار این کار رو انجام بدین. خب این روش چجوریه؟

اولین چیزی که نیاز دارین یک یار کمکیه. یک ثانیه شمار یا کرنومتر یا ساعت معمولی بعلاوه یک کمربند مخصوص بدنسازی هم نیاز دارین.

چند دقیق زمان میگیرید. برای بار اول 3 دقیقه میتونه کافی باشه ولی برای افراد حرفه ای تر میشه تا 10 دقیقه هم زمان گرفت. شروع می کنید به شنا زدن ولی تعداد تکرار ها رو نمیشمرید. تا جایی ادامه میدین که به ناتوانی کامل برسید. وقتی به این مرحله رسیدین چند ثانیه استراحت میکنید. این استراحت باید در حدی باشه که بتونید دوباره شنا بزنید. ضمنا نباید اونقد استراحت کنید که مث اول تازه نفس باشید. دوباره شروع به شنا زدن میکنید تا دوباره به ناتوانی برسید و استراحت کنید. این کار رو تا جایی ادامه میدین که دیگه بعد استراحت بتونید فقط یک شنا بزنید. وقتی تا این حد ناتوان شدید یار کمکی وارد کار میشه و کمربند رو دور شکم شما میندازه و تو شنا رفتن کمکتون میکنه. اگه در حدی خسته شدید که با یار کمکی هم نمیتونید شنا بزنید باید باز هم استراحت کنید تا بتونید چند تا دیگه بزنید. این کار رو تا به پایان رسیدن زمان باید انجام بدین. این روش کاملا موثره و بعد یک هفته رکورد شنای شما حداقل 10 شماره بیشتر میشه.

پ ن: بعد از انجام این روش به عضلات سینه و پشت بازو حداقل 3 روز استراحت بدید.

پ ن 2: به هیچ عنوان قبل از به پایان رسیدن زمان کنار نکشید. دفعات بعد زمان رو هم بیشتر کنید.

موفق باشید

/ 0 نظر / 12 بازدید